Vent venligst
Step 1 / 3
Vidensunivers
Vi elsker at nørde med nye blogartikler, videoer og podcasts inden for leadgeneration, SEO, annoncering, CRO og alt andet som hører til digitalt markedsføring samt andre iværksættertips.
Blogposts
Hvad er branding?
Branding er den række indsatser og virkemidler, som virksomheder/organisationer/personer laver for at udbrede kendskabet til dem og differentiere dem fra deres konkurrenter. Formålet med branding…
Lav annoncetekster til Google Ads med hjælp fra AI
Overskriften gav det hele væk. I dette indlæg vil jeg vise jer en funktion, som AI-værktøjet ’Writesonic’ tilbyder, med det unikke formål, at hjælpe en…
Lav din søgeordsanalyse ved hjælp af AI
Du kan bruge forskellige AI værktøjer så som Writesonic og ChatGPT, som din personlige SEM-assistent, der varetager alle de opgaver, som keder dig eller tager…
Guide: Optimering af B2B marketingkampagner
Kampagnerne er nu skudt i gang, og så begynder det lange seje træk med løbende optimering. Men hvordan gør man egentlig det? Og hvordan skal…
Lokal outsourcing | Opnå en konkurrencemæssig fordel for en brøkdel af omkostningerne
Praksissen med outsourcing, ofte opfattet som et redskab til omkostningsreduktion, har udviklet sig til en uundværlig strategi, der giver virksomheder mulighed for at fokusere på…
Datadrevet tilgang | Definition, fordele, strategier
Når du først har hørt udtrykket "data-drevet", synes det at dukke op overalt - fra lederskab, organisationer, innovation, virksomhedskultur, sundhed og økonomi til webudvikling, marketing,…
Hvad betyder SoMe?
SoMe er en sammentrækning af ’Social Media’, men det bruges ofte som en forkortelse for marketing på de sociale medier. Et socialt medie er en platform, hvor…
Lead -> Konvertering -> Kunde | Guide til B2B-salgstragten
I det komplekse landskab af B2B-salg er det afgørende for virksomhedens vækst at forstå et leads rejse gennem salgstragten. Men med al den jargon, der…
Marketing ordbogen
Digital marketing er et hurtigt voksende felt, og med det kommer en lang række komplekse og tekniske termer, som kan være svære at forstå. Uanset…
Serverside tracking; hvad er det og hvem er det til for?
Serverside tracking er grundlæggende bare en opgraderet udgave af den traditionelle sporing med Google Tag Manager, som du allerede bruger på din hjemmeside. Serverside tracking…
Megamenu | Dominoeffekten af øget synlighed
I internettets første periode bestod siders navigation ofte af en tiltagende stor dropdown menu. Man landede typisk på forsiden, og det meste af brugerrejsen var…
Guide til effektiv Google Ads optimering
Den løbende Google Ads optimering handler ikke om tekniske ”hacks” men om at prioritere sine indsatser efter, hvad der giver mest output kontra input. Man…
Tøv ikke - vi er altid klar på en snak
Lad os tage en snak om dit digitale projekt
Du er forhåbentligt blevet tændt på idéen om at lære os bedre at kende.
Lad os starte med en snak, hvor vi taler om jeres problemstilling og jeres muligheder.