Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel
Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage
På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon

Fejl: Kontaktformular ikke fundet.

En værktøjskasse til din markedsføring

Vi hjælper dig med at vælge kanaler

Mange virksomheder vælger marketingkanaler ret tilfældigt. Ofte er valgene baseret på frygten for at gå glip af noget frem for en gennemarbejdet plan.

 

Vi kan hjælpe dig med overblikket og prioritereringer i jeres marketing baseret på, hvad I gerne vil opnå og jeres afsatte budget.

Øster fisker
Annoncering mockup spejlvendt (1)

Lad os hjælpe dig med at vælge kanaler

Icon

Udvælgelse baseret på ønskede resultater og budget

Vores team sammensætter en kanalstrategi baseret på din forretning, dit marked, hvad du vil opnå og budgettet hertil.
Icon

Mulighed for at løbende at justere engagementet

Vi kan justere engagementet løbende pr. kanal alt efter sæson, behov og resultater.
Icon

Sikre at der er en rød tråd på tværs af kanaler

Vi sikrer, at der er sammenspil i mellem kanalerne. Hver valgt kanal skal spille en rolle i det samlede marketingmix, så intet bliver tilfældigt.

Hvorfor vælge os til at drive din online annoncering?

Vores indsatser skaber målbare resultater

Vi starter altid med at få kortlagt målsætningerne og få dannet os et indblik i markedet og vores muligheder.  Baseret på dette sammensætter vi en marketingindsats, som går på tværs af kanaler.

Formålet med dette er at opnå synergieffekter på tværs af kanaler, så vi rammer jeres målgruppe(r) flere steder i deres beslutningsproces med de rigtige buskaber.

+44%,

Øget trafik

+102%

Konverterings-rate

+187%

Flere leads

+9%

Øget værdi

Mest populære annonceringsplatforme

Læs mere om Google annoncer

Klik her
Forstørrelsesglas ikon

Annoncering på

Google Search

Er godt til at:

  • Tiltrække købsparate kunder
  • Skabe resultater på kort tid
  • Øge ens markedsandel fra Google

Du er sej, vi er seje - lad os tage en snak

Kontakt os
LinkedIn ikon i box

Annoncering på

LinkedIn

LinkedIn-annoncering bruges ofte til:

  • B2B leadgenerering
  • Brand-awareness og eksponering
  • At tiltrække nye medarbejdere

Gider du heller ikke læse mere? Nej vel? Lad os tage en snak

Kontakt os
Instagram ikon

Annoncering på

Instagram

Instagram-annoncering bruges ofte til:

  • At nå 12-29 årige
  • Brand-awareness og ad recall
  • Anskaffelse følgere og trafik

Virker det fedt?

Så læs mere her
woocommerce-integrationer-oekonomisystemer

Eksekvering af

CRO

Er godt til at:

  • Få mere ud af din trafik
  • Skalere en business case
  • Omkostningsoptimering

Hvad holder dig tilbage? Vi bider ikke

Kontakt os
YouTube ikon

Annoncering på

YouTube

YouTube-annoncering bruges ofte til:

  • Story telling
  • Brand-awareness og eksponering
  • B2C og B2B Leadgenerering

Vi sidder bare og venter på at få dig i telefonen

Kontakt os
Facebook ikon

Annoncering på

Facebook

Facebook-annoncering bruges ofte til:

  • Retargeting
  • B2C Leadgenerering
  • Anskaffelse af følgere og trafik

Er du klar på at tage en snak?

Kontakt os

Annoncering på

Google Display

Display-annoncering bruges ofte til:

  • Remarketing
  • Brand-awareness og eksponering
  • At nå folk tidligt i købsprocessen

Få fart på din hjemmeside

Læs mere her
grafisk illustration af hastighed

Eksekvering af

Hastighedsoptimering

Er godt til at:

  • Øge konverteringsraterne
  • Forbedre brugeroplevelsen
  • Øge rangeringerne i SEO

Fejl: Kontaktformular ikke fundet.

10
Morningbound marketing

“Vi har de sidste 3 år haft fornøjelsen af samarbejdet med Morningbound – først i forhold til udarbejdelse af en ny hjemmeside, og siden hen har vi gjort brug af bureauets ekspertise inden for SEO, annoncering på LinkedIn og Google Ads. Jeg oplever en stor faglig dygtighed og nogle meget sympatiske ansatte. Jeg kan varmt anbefale Morningbound!”

Anja Højheldt Jespersen

Marketingansvarlig, Syddanske Forskerparker
5 ud af 5 stjerner

45%

Øget trafik til websitet

23%

Flere salgsklare leads

Har du allerede en ide om, hvad din målsætning med online annoncering er?

  • Jeg ønsker at:

    Få flere kundehenvendelser eller øget e-handel

  • Jeg ønsker at:

    Tiltrække de rigtige medarbejdere

  • Jeg ønsker at:

    Øge brand-awareness om min forretning

Det korte svar - start med Google marketing

Hvis du vil starte med online markedsføring for at tiltrække nye kunder, så er Google marketing generelt et rigtig godt sted at starte.

Vores undersøgelser viser, at besøgende fra søgemaskinerne er 65% mere købsparate end besøgende fra de sociale medier - trafikken er til gengæld dyrere per klik.

Læs mere om annoncering med Google Ads

Det korte svar - start med LinkedIn og Instagram

Hvis du ønsker at blive synlig overfor potentielle nye medarbejdere, så er LinkedIn fænomenalt godt.

Det bliver yderligere effektivt hvis du kombinerer det med en Instagram indsats, da mange bruger en virksomheds Instagram konto, til at lære mere om virksomheden.

Det korte svar - start med SoMe marketing

Markedsføring på de sociale medier er oplagt til, at øge jeres brand awareness, hvor I rammer så mange, som muligt i den ønskede målgruppe så ofte som muligt til færrest mulige penge.

adwords image
205 (1)

Definer strategien bag din markedsføring

Valget af den rigtige online annonceringskanal(er)

Hvis du stadig er lidt i tvivl om, hvilken eller hvilke online annonceringskanaler, som giver mening for din virksomheds marketingstrategi, så er du langt fra den eneste.

 

Vi hjælper dig med at lægge strategien, og vi eksekverer også på den sammen med dig.

Vi arbejder både med betalt annoncering, SEO-indsatser og med kommunikationsindsatser.

Betalt vs organisk markedsføring

Resultater på kort sigt eller langsigtet sneboldseffekt

Vil du opnå resultater omgående? Eller teste ting af?

Betalt annoncering giver resultater næsten omgående. Du betaler annonceplatformene for at give dig synlighed fra dag ét, og du har mulighed for at definere, hvem der skal modtage dine budskaber.

 

Fordele og ulemper: Du bliver synlig for dine potentielle kunder med det samme, og du får hurtige indikationer af, hvilke indsatser der er virkningsfulde. Derudover kan du selv definere målgruppen – ulempen er, at du betaler for al trafik og synlighed.

Drømmer du om at bygge evigt skalerbart fundament?

Definitionen af organiske marketingindsatser er, at de ikke koster annoncekroner. Eksempler kan være opslag på sociale medier eller SEO.

 

Fordele og ulemper: Fordelen er at du principielt kan skalere dine organiske indsats uendeligt, og det koster dig ikke en eneste annoncekrone. Ulempen er at det kræver TID og masser af den. Samtidig stiller det også høje krav til din evne til at lave kvalitetsindhold til dine marketingindsatser.

Fedt at du har scrollet så langt ned!

Så lad os da tage en snak

Du er forhåbentligt blevet tændt på idéen om at lære os bedre at kende.

Lad os starte med en snak, hvor vi taler om jeres problemstilling og jeres muligheder.

Marketing værktøjskassen
Kontakt Steffen Christensen

    Hello there
    We can see that you are from Denmark. Would you like to switch to Danish?