Vent venligst
Step 1 / 3
Specialister i B2B- og B2C leadgenerering
Vi har kastet vores kærlighed på leadgenerering for tekniske og/eller tunge B2B- og B2C virksomheder.
Vi samarbejder især med virksomheder, som har et seriøst ønske om at skalere effekten af deres leadgenereringsindsatser.
Scroll ned for mere
Hvorfor vælge os til at drive jeres marketing?
Skærpet fokus på leadgenerering
Vi har vores eget leadgenererings framework, som har til formål at kvalificere de leads, som I får ind. Baseret på disse indsigter kan vi identificere de indsatser, der skal til for at optimere eller skalere business-casen. Frameworket hedder Morningtrack™.
Dette giver et tæt samarbejde baseret på data og jeres feedback på kvaliteten af de indkomne leads, og det giver os et endnu mere detaljeret grundlag at optimere på jeres leadgenerering.
+44%
Øget trafik102%
Højere konverteringsrate+187%
Flere leads+112%
Øget værdi fra marketingCases |
B2B og B2C leadgenerering
Mere trafik
Flere henvendelser
Øget konverteringsrate
95% Fuld ordrebog
ROAS på Google Ads
Øget konverteringsrate
Flere relevante leads pr. md.
Processen bag leadgenereringen
Sådan griber vi opgaven an
Udarbejdelse af strategi
Udvælgelse af kanaler og teamet bag
Udarbejdelse af materiale
Priseksempler for igangsættelse af et leadgenererings forløb
Kontakt vores forretningsudvikler Steffen på 71 99 43 80, hvis du har spørgsmål til de forskellige marketingindsatser.
Strategifase [Intro]
Lead gen. Pilotprojekt
Lead gen. + brand indsats
Sæt strøm til din salgsorganisation
Leadgenerering på tværs af kanaler
Er LinkedIn bedre til leadgenerering end Google Ads? Og skal du have optimeret hjemmesiden først, for at understøtte genereringen af leads?
Lad os hjælpe dig med en strategi med indsatser på tværs af relevante kanaler. Strategien bliver baseret på hvem I er, jeres marked og hvad I gerne vil opnå.
Svaret er sjældent, at der kun er en rigtig ting at gøre. Ofte er det i stedet afgørende for succes, at der er en rød tråd på tværs af indsatser.
Effektive værktøjer tilleadgenerering
Eksekvering af
Google marketing
Godt til at
- •Generere relevant trafik
- •Være tilgængelig tidligt i beslutningsprocessen
- •Generere salgsparate leads
Eksekvering af
SoMe marketing
Godt til at:
- •Skabe et online community
- •Genere bløde leads
- •Øge brandawareness
Tilstedeværelse på
Offline marketing
Godt til at:
- •Fange folk uden for web
- •Skabe synergi on- og offline
- •Øge brandawareness
Eksekvering af
Guerilla marketing
Godt til at:
- •Skabe word-of-mouth
- •Øge konverteringsrater
- •Øge brandawareness
Fejl: Kontaktformular ikke fundet.
Understøttende indsatser til din leadgenerering
Konverteringsoptimering
Vi skal arbejde med hvilke konverteringsmuligheder, som I tilbyder jeres kunder (brochure, kontakt, prisberegner m.m.).
Hastighedsoptimering
Dine besøgende er utålmodige. Lad ikke hastigheden komme i mellem dig og muligheden for, at de tager kontakt til jer.
Website vedligehold
Det er ærgerligt at investere i annoncering, hvis din hjemmeside ikke er en god oplevelse for dine besøgende.
Rød tråd i brandet
Vi bør arbejde med at sikre, at dine potentielle kunder oplever en rød tråd i jeres brand på tværs af kanaler.
Sejt at du har læst helt hertil
Lad os bare tage en snak
Du er forhåbentligt blevet tændt på idéen om at lære os bedre at kende.
Lad os starte med en snak, hvor vi taler om jeres problemstilling og jeres muligheder.