Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel
Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage
På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon

Fejl: Kontaktformular ikke fundet.

Effektiv konverteringsoptimering

Få mere værdi ud af din eksisterende hjemmesidetrafik

Pointen med konverteringsoptimering er at øge andelen af dine besøgende, som laver en konverterende handling som f.eks. at udfylde en kontaktformular, købe et produkt eller at ringe til dig.

Øster fisker
morningtrain-group-foto

Forstå businesscasen, før man implementerer løsninger

Sådan arbejder vi med konverteringsoptimering

Før vi starter op med konverteringsoptimering så laver vi en analyse af, hvordan dit website eller webshop performer i dag.

 

Vi gennemgår analysen med dig og giver et overblik over, hvorfor du kæmper med en lav konverteringsrate. Den proces får de tørre tal på bordet og sætter mavefornemmelserne udenfor døren.

 

Herfra sætter vi realistiske målsætninger og laver en plan, som vi eksekverer på efterfølgende. Efter få måneder kigger vi på tallene igen og viser dig effekten af indsatsen.

Konverteringsoptimering handler om mere en blot "pop-ups"

Forstå dine kunders behov og skab den gode kunderejse

Det lyder nemmere sagt end gjort, men konverteringsoptimering handler om at guide besøgende på din hjemmeside i stedet for, at lade dem klikke tilfældigt rundt.

Nøglen til den gode konverteringsoptimering er at definere klare og realistiske målsætninger til forskellige typer af konverteringer (mail, opkald, tilmeldinger) og derefter arbejde systematisk med de virkemidler, som gør brugerrejsen nemmere for kunderne.

+65%

Flere leads

+134%

Konverterings-rate

+64%

Øget værdi af eksisterende trafik
Øster fisker

+300%

Hurtigere loadtider på mobil og desktop

+15%

Konverteringsrate

4 effektfulde områder i konverteringsoptimering

Lilla skitse af en pensel som forestiller visuel identitet

Brugervenligt design

Designet skal være tidssvarende og nemt at navigere i. Kunsten er at gøre det brugbart og ikke for kunstnerisk.

Hastighedsoptimering

Hastighedsoptimering er et absolut must. Dine kunder vil ikke vente på, at de website loader færdigt.

Læs mere om hastighedsoptimering
Hånd ikon

Call-to-actions

Call-to-actions (CTA) er synlige knapper, som på udvalgte steder på websitet guider til den website besøgende.

Splittests

Er ide A eller B bedst? Få data på teorien ved at opsætte splittests med forskellige visninger.

Simon Lübiç Hedegaard
Simon Lübiç Hedegård
Head of Growth & Partner
peter-brix
Peter Brix
Kommerciel Chef
Emelie Carén
Emelie Carén
Art Director
amalie-koblauch
Amalie Christensen
Operation Director
Mikkel Selko
Mikkel Selko
Frontendudvikler
Jesper Martinussen
Jesper Martinussen
Digital Designchef & Partner
Specialist team under samme tag

The dream team

Når du indgår et samarbejde om konverteringsoptimering, så er det altid med vores egne specialister.

 

Du har altid en fast kontaktperson, og du kan komme i kontakt med hele teamet undervejs i hele processen.

 

Det giver tryghed og sikkerhed for, at din konverteringsoptimering udføres af de eksperter, som du har mødt.

3 vigtige overvejelser om konverteringsoptimering

Sejt at du har læst helt hertil

Lad os bare tage en snak

Du er forhåbentligt blevet tændt på idéen om, at øge din hjemmesides konverteringer i fremtiden

Tag en snak med vores kollega Steffen, hvor I taler om jeres problemstilling og jeres muligheder.

Konverteringsoptimering
Kontakt Steffen Christensen

    Hello there
    We can see that you are from Denmark. Would you like to switch to Danish?