januar 5, 2017
november 6, 2019
Vent venligst
Step 1 / 3
Fejl: Kontaktformular ikke fundet.
november 6, 2019
Om det er annoncering på Facebook eller Instagram du vil i gang med, så skal du vide, hvordan du begår dig i Meta Business Suite.
Det første du skal have styr på er totrinsgodkendelse, dog er der mange Facebook marketeers, som ikke er 100% sikre på hvordan man kan, skal og bør give eksterne personer adgang til deres Meta Business Suite.
Vi har set det gjort på mange forskellige måder, men der er én metode, som sikrer, at du selv har fuldt ejerskab, og at du kan smide folk ud af din konto igen ved endt samarbejde.
Guiden indeholder 2 ting:
First things first: Two-factor authentication
Du skal skal, skal, SKAL have two-factor authentication på alle brugere, som har adgang til din konto. Two-factor betyder helt enkelt, at man ikke kan logge på jeres Facebook uden at have fysisk adgang til en af de telefoner, som er tilknyttet de enkelte Facebookkonti.
På denne måde risikerer du ikke, at hackere/identitetstyve cracker din alt for simple kode, du lavede tilbage, da Facebook blev til (gode gamle Kode123 😉), og bruger dine surt tjente penge på annoncer for deres egne produkter, men fra din konto.
Og ja, det hænder, at folk mister penge på denne måde.
Har du opsat two-factor authentication, så skal man have adgang til et fysisk device, før man kan logge på jeres Facebook.
Sådan sætter du det op:
Så nemt giver du andre adgang til din Meta Business Suite