
Jacqueline Petersen
Search Lead Specialist
Som Search Lead går jeg op i at forstå den forretning, jeg arbejder med – for at kunne levere den bedst mulige løsning til kunden. Min tilgang er forankret i data, indsigt og forretningsforståelse, og jeg bruger min viden om online marketing til at skabe resultater, der både kan måles og mærkes.

Lidt mere om mig:
Med erfaring på tværs af flere online marketing-kanaler har jeg det nødvendige overblik og perspektiv til at vurdere, hvilke knapper der skal skrues på – og hvornår – i brugerens rejse.
Jeg er nysgerrig af natur og motiveres af at forstå kunderejsen: Hvordan brugere bevæger sig, hvad der motiverer dem, hvorfor de fortsætter, hvorfor de falder fra tragten – og hvilken kommunikation de har brug for på et givent tidspunkt.
En god arbejdsdag:
En god arbejdsdag for mig er, når min indsats skaber reel værdi – når jeg kan være med til at flytte noget i den rigtige retning og samtidig lære noget nyt. Jeg motiveres af at arbejde tværfagligt og bruge search som en strategisk løftestang til at udvikle marketingindsatsen. Det driver mig at spotte muligheder, styrke retningen og forbedre kunderejsen.
Fun facts:
- Jeg blev erklæret nørd allerede som barn – dengang var det ikke helt så cool (synes jeg), som det er i dag.
- Jeg har været alderspræsident i alle de online marketing-afdelinger, jeg har været en del af (inklusiv denne).
- Jeg får ofte at vide, at jeg er god til at lytte – måske fordi jeg oprigtigt prøver at forstå andre perspektiver end mine.