Beirholm lagersalg

B2B virksomhed vinder B2C markedsandele

Beirholm Lagersalg er en del af Beirholms Væverier, som er den førende leverandør af sengetøj, lagner, håndklæder, duge, servietter mm. til hoteller og restauranter i hele Europa. Konceptet med Beirholm Lagersalg er, at de sælger restpartierne af hoteltekstilerne til privatpersoner til billige penge. Vi har hjulpet dem med at øge deres omsætning via Meta og Google Ads.

Udfordring

I slutningen af 2020 gjorde Beirholm produkterne fra deres fysiske lagersalg tilgængelige online og søgte hjælp til at udbrede webshoppen i Danmark.

Plan

Først hjalp vi Beirholm Lagersalg med at få gang i deres tilstedeværelse på Google, Facebook og Instagram vha. annoncering. Siden har vi forfinet indsatserne løbende.

Resultat

Beirholm Lagersalg indsamler tusindvis af emails og har fordoblet salget via email, samtidig med at omsætningen fra Meta og Google er steget med hhv. 450% og 550%.

En case, hvor vi flytter på “begge sider” af gangetegnet

Øget konverteringsrate fra Meta annoncering

174

%

Øget omsætning fra Google Ads

555

%

Resultaterne, der gør selv den konservative til en “believer”

Når vi taler om Beirholm Lagersalg, står de som et stjerneeksempel på en virksomhed, hvor vi får mulighed for at arbejde på begge sider af gangetegnet.

Her er et lille udpluk af resultaterne:

  • Vi har løftet konverteringsraten på tværs af kanaler med over 240 %.
  • Vi har indsamlet leads til under 9 DKK pr. styk.
  • Salget fra e-mail er steget med mere end 220 %.
  • Samtidig har vi reduceret irrelevante trafikbesøg med 70 %, hvilket har gjort det muligt at holde os inden for marketingbudgettet.

Besøg Beirholm Lagersalg

Indhold

Resultater Udfordringen Samarbejdet

Mere end 1000 leads om måneden

Denne case viser, hvad der kan ske, når man arbejder på tværs af flere kanaler og ikke kun fokuserer på det første salg men også på, hvordan man kan genaktivere tidligere kunder.

En stor del af Beirholm Lagersalgs online salg kommer nemlig via deres e-mail flows. Derfor har vi opsat leadkampagner på Facebook, som i gennemsnit fast har indsamlet over 1000 nyhedsbrevstilmeldinger om måneden til en flot leadpris.

Kendskabet skulle udbredes

Selvom Beirholm havde stor tilslutning til deres fysiske lagersalg i Kolding, var det noget andet at starte en helt ny webshop op. Det krævede, at de blev kendt i hele Danmark.

Når det kommer til at udbrede kendskabet til et nyt brand, er digital marketing en afgørende medspiller, fordi det gør det muligt at nå ud til så mange mennesker.

En del af Beirholm Lagersalgs egen marketingstrategi har været at gøre brug af Influencer Marketing, som virkelig har gjort deres brand kendt af mange. Desuden er de rigtig dygtige til at producere flot og inspirerende content til deres følger på de sociale medier. Alt dette har gjort det til en rigtig spændende case for vores specialister at arbejde på, fordi vi har skabt en god synergi mellem det organiske og det betalte.

Vi har nogle mennesker på hos os, som jeg føler er interesserede i det, vi laver – og som jeg også føler tager et ejerskab for det.

Business development manager i beirholm lagersalg

Andreas Beirholm

Et godt match både personligt og professionelt

Beirholm Lagersalg har fra start haft en klar strategi om, at de ikke ønsker at have deres online marketing i deres eget hus – men i stedet lægge det over til et bureau. Dermed er de sikre på at få nogle specialister, som er eksperter inden for de forskellige kanaler.

Beirholm Lagersalg beskriver selv vores samarbejde som et godt match både personligt og professionelt – og vi kunne ikke være mere enige. Vi snakker løbende sammen for at sikre, at vores digitale indsatser, resultater og annoncebudget stemmer overens med det, de ser i virkeligheden. Derudover har vi sammen med Beirholm Lagersalgs interne marketingafdeling et sideløbende fokus på det content, der bruges i forskellige sæsoner baseret på deres årshjul.

Specialister på denne case

Dennis

Dennis Clement Jacobsen

Paid Social Specialist

Rasmus

Rasmus Rasmussen

Paid Search Specialist

Patrick

Patrick Pedersen

Head of Paid Social

Simon

Simon Lübiç Hedegård

Head of Growth & Partner

Amalie

Amalie Koblauch

Operational Director

KONTAKT OS

Første skridt i din forretningsudvikling

Tøv ikke - vi er altid klar på en snak!

Vi sidder bare og venter på dit kald: +45 70 60 47 34

(Ønsker du at søge et job, så skal du henvende dig via vores karriereside for at komme i betragtning)

Dampfærgevej 27-29 st.
2100 København Ø
Rugårdsvej 55A 1. TV
5000 Odense C
Find kontaktperson
Skriv til os
Book et møde
Tilmeld nyhedsbrev
Job og Karriere
Skriv til os

Første skridt i din forretningsudvikling






    Du er en stjerne!

    Tak for din besked

    Vi vender tilbage hurtigst muligt.
    Rigtig god dag ☀️

    Book møde

    Snak med os når det passer dig bedst!

    Hvonår?

    Vælg dato

    Ledige tider

    Book møde

    Tak! - Vi skal bare lige vide lidt mere om dig






      Du er en stjerne!

      Tak for din besked

      Vi vender tilbage hurtigst muligt.
      Rigtig god dag ☀️

      Tilmeld nyhedsbrev

      Få de seneste nyheder og trends




        Du er en stjerne!

        Tak for din tilmelding

        Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev.
        Rigtig god dag ☀️

        Få vores bud på, hvad du skal kaste dig over

        Gratis SEO-analyse







          Du er en stjerne!

          Vi glæder os til at give dig noget håndgribeligt