Beirholm lagersalg
B2B virksomhed vinder B2C markedsandele
Beirholm Lagersalg er en del af Beirholms Væverier, som er den førende leverandør af sengetøj, lagner, håndklæder, duge, servietter mm. til hoteller og restauranter i hele Europa. Konceptet med Beirholm Lagersalg er, at de sælger restpartierne af hoteltekstilerne til privatpersoner til billige penge. Vi har hjulpet dem med at øge deres omsætning via Meta og Google Ads.

En case, hvor vi flytter på “begge sider” af gangetegnet
Øget konverteringsrate fra Meta annoncering
174
%
Øget omsætning fra Google Ads
555
%
Resultaterne, der gør selv den konservative til en “believer”
Når vi taler om Beirholm Lagersalg, står de som et stjerneeksempel på en virksomhed, hvor vi får mulighed for at arbejde på begge sider af gangetegnet.
Her er et lille udpluk af resultaterne:
- Vi har løftet konverteringsraten på tværs af kanaler med over 240 %.
- Vi har indsamlet leads til under 9 DKK pr. styk.
- Salget fra e-mail er steget med mere end 220 %.
- Samtidig har vi reduceret irrelevante trafikbesøg med 70 %, hvilket har gjort det muligt at holde os inden for marketingbudgettet.
Mere end 1000 leads om måneden
Denne case viser, hvad der kan ske, når man arbejder på tværs af flere kanaler og ikke kun fokuserer på det første salg men også på, hvordan man kan genaktivere tidligere kunder.
En stor del af Beirholm Lagersalgs online salg kommer nemlig via deres e-mail flows. Derfor har vi opsat leadkampagner på Facebook, som i gennemsnit fast har indsamlet over 1000 nyhedsbrevstilmeldinger om måneden til en flot leadpris.
Kendskabet skulle udbredes
Selvom Beirholm havde stor tilslutning til deres fysiske lagersalg i Kolding, var det noget andet at starte en helt ny webshop op. Det krævede, at de blev kendt i hele Danmark.
Når det kommer til at udbrede kendskabet til et nyt brand, er digital marketing en afgørende medspiller, fordi det gør det muligt at nå ud til så mange mennesker.
En del af Beirholm Lagersalgs egen marketingstrategi har været at gøre brug af Influencer Marketing, som virkelig har gjort deres brand kendt af mange. Desuden er de rigtig dygtige til at producere flot og inspirerende content til deres følger på de sociale medier. Alt dette har gjort det til en rigtig spændende case for vores specialister at arbejde på, fordi vi har skabt en god synergi mellem det organiske og det betalte.
Vi har nogle mennesker på hos os, som jeg føler er interesserede i det, vi laver – og som jeg også føler tager et ejerskab for det.
Et godt match både personligt og professionelt
Beirholm Lagersalg har fra start haft en klar strategi om, at de ikke ønsker at have deres online marketing i deres eget hus – men i stedet lægge det over til et bureau. Dermed er de sikre på at få nogle specialister, som er eksperter inden for de forskellige kanaler.
Beirholm Lagersalg beskriver selv vores samarbejde som et godt match både personligt og professionelt – og vi kunne ikke være mere enige. Vi snakker løbende sammen for at sikre, at vores digitale indsatser, resultater og annoncebudget stemmer overens med det, de ser i virkeligheden. Derudover har vi sammen med Beirholm Lagersalgs interne marketingafdeling et sideløbende fokus på det content, der bruges i forskellige sæsoner baseret på deres årshjul.