Begravelsesservice
Sådan vindes markedsandele med sublim tracking
Begravelses service består af en række lokale bedemænd, som har specialiseret sig i den komplette serviceopgave vedrørende begravelser.
Dette indebærer selve begravelsen men også al den tilknyttede juridiske rådgivning og praktikaliteter forbundet med denne svære tid for familien.
Morningbounds opgave var at hjælpe med at understøtte Begravelses service lokale ekspansioner ved hjælp af kvalificeret lead-generering, som blev bekræftet af et sublimt sporingsssetup.
Bekostelig synlighed
Begravelses Service marketingindsatser gør den samlede digitale indsats til en dyr fornøjelse, fordi det er et konkurrencepræget marked at være synlig på. Der var på den ene side enormt meget potentiel forretning at hente ved at være synlig på de rigtige søgeord, og omvendt var der mange annoncekroner at spilde, hvis der blev annonceret på irrelevante søgetermer.
Udfordringen var således at spore ind til kernen på, hvor den rigtig gode forretning lå, så Begravelses Service lønsomt kunne ekspandere forretningen på et sundt og langtidsholdbart grundlag.
Denne mission blev Morningbound inviteret med på.
Morningtrack kombineret med Calltracking har hjulpet os med effektivt og let at tracke vores kundehenvendelser. Dette har optimeret vores Ads-strategi markant. Resultatet? Højere effektivitet og langt mere målrettede kampagner og dermed bedre udnyttet budget. Sammenholdt med et stærkt team hos Morningbound er vi i stand til konstant at få det maksimale ud af vores markedsføring
Sublimt-sporingssetup via call-tracking & Morningtrack
Søgeordsanalysen blev bygget i tæt sammenspil mellem Morningbound og Begravelses Service, hvor brancheindsigt kombineret med data lagde fundamentet for de hypoteser, der skulle testes.
Efterfølgende blev der oprettet et sublimt-tracking setup, der var baseret på de relevante kontaktpunkter på website som fx kontaktformularer men også et gennemtænkt call-tracking setup, hvor der også blev sporet på telefonnumre.
Det sidste es, som Morningbound lagde i planen, var introduktionen til vores eget lead-genereringssoftware Morningtrack. Det gav Begravelses Service den præcise indsigt i hvilken annoncering, som gav de rigtige kunder i forretningen.
Signifikant bedre kvalificering og konvertering af henvendelser.
Begravelses Service fik efter få måneder i stedet fik travlt med at håndtere reelle kundehenvendelser med forretningspotentiale, og det blev nemmere at forecaste, hvornår det var på tide at udvide med nye kolleger og lokationer.
Inden afslutningen på den første samarbejdsperiode var billedet gået fra, at en lille procentdel af konverteringer blev leads til, at der nu var en klar procentuelt overvægt. I dag modtager Begravelses Service mere end dobbelt som mange kvalificerede leads dagligt, end de gjorde ved starten af samarbejdet. Det har muliggjort en kontinuerligt vækstrejse, hvor Begravelses Service har kunne ekspandere med god ro i maven.
Oplev Begravelses Service univers her.
Resultater, som indfriede potentiale
Begravelses service oplevede kontinuerligt fra måned til måned, at resultaterne fra den digitale indsats indfriede potentialet og muliggjorde væksten.
Begravelses Sercvice fik en stigning i relevante leads
Begravelses Sercvice fik en stigning i konverteringsrate
Begravelses Sercvice fik en stigning i konverteringsværdi