Leadgenerering
Marketing der rent faktisk giver kunder
Leadgenering der understøtter jeres salgsindsatser
Vi har brugt over 10 år på, at forfine vores metodikker til at anskaffe kvalificerede B2B og B2C leads for vores kunder. Vi er til for dig, som befinder dig i et konkurrencepræget marked, eller hvor hver kunde har stor værdi over tid.


Vi får marketing og salg til at forstå hinanden
Vi bygger en lead-maskine, der virker
Vi starter altid med at få styr på din tracking og datakvalitet, for hvis vi ikke kan måle, hvad der virker, famler vi i blinde, og maskinerne vil optimere efter forkerte datasæt. Herefter lægger vi en langsigtet strategi for, hvilke kanaler, budskaber og AI-drevne automatiseringer der kan hjælpe med at skaffe jer leads, der rent faktisk er værd at følge op på.
Leadgenering best practises
Marketingdiscipliner til leadgenerering
Skal man indfri sit potentiale med leadgenerering, er man nødt til, at arbejde på tværs af platforme. Du kan ikke bare opsætte en Google Ads kampagne og så tro, at du indfrier bare 50% af dit leadgenererings-potentiale.
Nooooo no no..
Der bør være en indsats til at skabe efterspørgsel, en til at skaffe henvendelser, en til at præge folk, efter de har taget kontakt – og så en indsats for at samle de potentielle leads op, som ikke fik taget kontakt i første omgang.
Verdensklasse værktøj til leadgenerering
Morningtrack finder de bedste leads
Morningtrack™ løfter din Google Analytics-sporing og Call Tracking til næste niveau. Som kunde får du eksklusiv adgang til softwaren, der tracker alle henvendelser – telefonopkald, kontaktformularer og bookinger.
Du markerer i toolet, hvilke leads der blev til kunder, så vi kan skalere dét, der faktisk skaber omsætning. Ingen gætværk, kun data, der driver forretning.
Lean mean lead machine
Bevæbnet til tænderne i software
Med Morningbound i ryggen får du adgang til den bedste digitale værktøjskasse til at drive jeres leadgenerering til nye højder.
Leadgenereringen bliver bygget op med et udvalg af disse værktøjer, alt efter hvad jeres business case, marked, budget og målsætninger dikterer.
Primære
Andre værktøjer
Hvordan starter et samarbejde op?
Den pragmatiske og fleksible opstart
Alle samarbejder starter med, at vi skal forstå de kommercielle målsætninger og sikre, at det tekniske – og sporingsmæssige fundament er på plads.
Derefter planlægger vi den opstart på samarbejdet, som giver mening for jer. Hvis I f.eks. er i den spæde start, vil vi typisk lægge den grundlæggende strategi og starte med en workshop. Omvendt, hvis I allerede er godt i gang, så vil vi tage afsæt i jeres nuværende fundament, få defineret de nye målsætninger og skalere indsatsen derfra.
Jeres eksterne marketingafdeling
Digital marketing i København og Odense
Morningbound er skabt for jer, der har ambition om at skalere og er klar til et skridt op med et ambitiøst og kompetent bureau i ryggen, som agerer jeres forlængede arm både på det strategiske og operationelle plan.
Vi tænder på at bygge store forretninger op og samarbejde med kunder med et scale-up mindset, hvor vi kontinuerligt jagter nye og større mål sammen.
Få et nørdet blik på din forretning
Klar til marketing
uden bullshit?
Lad os tage en ærlig snak om dit digitale potentiale. Du får brugbare indsigter og konkrete forslag til, hvordan vi sammen kan skabe målbare resultater.