Har du brug for udvikling eller design?

Leadgenerering

Marketing der rent faktisk giver kunder

Leadgenering der understøtter jeres salgsindsatser

Vi har brugt over 10 år på, at forfine vores metodikker til at anskaffe kvalificerede B2B og B2C leads for vores kunder. Vi er til for dig, som befinder dig i et konkurrencepræget marked, eller hvor hver kunde har stor værdi over tid.

Amalie Christensen

Vi får marketing og salg til at forstå hinanden

Vi bygger en lead-maskine, der virker

Vi starter altid med at få styr på din tracking og datakvalitet, for hvis vi ikke kan måle, hvad der virker, famler vi i blinde, og maskinerne vil optimere efter forkerte datasæt. Herefter lægger vi en langsigtet strategi for, hvilke kanaler, budskaber og AI-drevne automatiseringer der kan hjælpe med at skaffe jer leads, der rent faktisk er værd at følge op på.

Tomas Maltha Krogh

“Morningbound er mere end blot et digitalt performancebureau”

“De er nærværende og bygger på personlige relationer, og så er de ualmindeligt dygtige til deres arbejde med at levere effektiv leadgenerering.”

Partner i Bomae
Tomas Maltha Krogh
Forrige
Næste
Anna Dyg Ernst

“Morningbound er skarpe i alt fra strategi til løsning af tekniske udfordringer”

“Morningbound er nemme at arbejde sammen med, fordi vi altid har en åben snak om store som små projekter. I vores digitale marketing samarbejde er Morningbound dygtige i kunsten at oversætte vores strategiske og tekniske udfordringer til forståelige løsninger”

Digital Marketing Manager – ITW GSE
Anna Dyg Ernst
Forrige
Næste
Carsten Mandalay

“Sammen med et stærkt team hos Morningbound er vi i stand til konstant at få det maksimale ud af vores markedsføring ”

“Morningtrack kombineret med Calltracking har hjulpet os med effektivt og let at tracke vores kundehenvendelser. Dette har optimeret vores Ads-strategi markant. Som et resultat har vi opnået langt mere effektive og målrettede kampagner og dermed bedre udnyttet budget.”

Adm. Direktør og partner i Begravelses Service
Carsten Mandalay
Forrige
Næste

Leadgenering best practises

Marketingdiscipliner til leadgenerering

Skal man indfri sit potentiale med leadgenerering, er man nødt til, at arbejde på tværs af platforme. Du kan ikke bare opsætte en Google Ads kampagne og så tro, at du indfrier bare 50% af dit leadgenererings-potentiale.

Nooooo no no..

Der bør være en indsats til at skabe efterspørgsel, en til at skaffe henvendelser, en til at præge folk, efter de har taget kontakt – og så en indsats for at samle de potentielle leads op, som ikke fik taget kontakt i første omgang.

eyeeye (1)

Tracking og data insigts

Med den rette tracking ved vi allerede efter få måneder, hvad der skaber leads – og hvor I taber de potentielle kunder henne. Ordentligt tracking gør dine beslutninger, indsatser og prioriteringer skarpere.

Læs mere

pie-chart (2)pie-chart

Google & Microsoft Ads

Google Ads er meget effektivt til at skaffe leads, hvor potentielle kunder selv søger efter dine services/produkter. For både B2B- og B2C-virksomheder giver det en hurtig validering af søgemarkedet.

Læs mere

menumenu (1)

SEO

SEO er fantastisk til en langsigtet, rentabel lead-genereringsindsats, som også smitter positivt af på Google Ads ved bl.a. at sænke klikpriserne og hæve konverteringsraten.

Læs mere

thumbs-up (1)thumbs-up

Paid Social

Annoncering på f.eks. LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest og Snapchat er perfekt til branding – og top-funnel indsatser til f.eks. at drive nyhedsbreve permissions. 

Læs mere

trending-up (1)trending-up

Konverteringsoptimering

Vi bruger vores inhouse-kompetencer inden for UX og webudvikling (Morningtrain) til at sikre, at den højest mulige andel af dine webbesøgende ender med at konvertere og blive til kunder.

Læs mere

send (1)send

Offline marketing

Specielt ift. B2B er der en stærk synergi mellem digital og offline leadgenerering. På LinkedIn kan du fx ramme beslutningstagere i virksomheder, der planlægger at deltage i en messe, hvor du også deltager.

Verdensklasse værktøj til leadgenerering

Morningtrack finder de bedste leads

Morningtrack™ løfter din Google Analytics-sporing og Call Tracking til næste niveau. Som kunde får du eksklusiv adgang til softwaren, der tracker alle henvendelser – telefonopkald, kontaktformularer og bookinger.

Du markerer i toolet, hvilke leads der blev til kunder, så vi kan skalere dét, der faktisk skaber omsætning. Ingen gætværk, kun data, der driver forretning.

Lean mean lead machine

Bevæbnet til tænderne i software

Med Morningbound i ryggen får du adgang til den bedste digitale værktøjskasse til at drive jeres leadgenerering til nye højder.

Leadgenereringen bliver bygget op med et udvalg af disse værktøjer, alt efter hvad jeres business case, marked, budget og målsætninger dikterer.

Primære

Andre værktøjer

Mød en specialist

Mød hele holdet

Catherine Soltys

Lead Email Specialist

  • Copywriting
  • Email
  • Kommunikation
  • Strategi

Jeg har altid været glad for at kommunikere skriftligt, og derfor er det måske ikke så underligt at jeg (lidt tilfældigt; jeg troede først, jeg skulle arbejde med sociale medier) endte med at beskæftige mig med e-mail marketing.

På den måde skrev jeg mit første nyhedsbrev for 9 år siden, der kickstartede interessen og karrieren.

Jonas Steen

Managing Director

  • AI
  • Branding
  • CRO
  • Forretningsledelse
  • Forretningsudvikling
  • Kommunikation
  • Projektledelse
  • Salg
  • Strategi
  • Tracking

Jeg har arbejdet med digital strategi i en menneskealder (altså hvis mennesket, vi taler om, er omkring 15-20 år gammel).

Jeg nørder mig ret langt ned i marketingkanaler, trends og tendenser, men i sidste ende ligger mit faglige hjerte i at udvikle på forretninger. Når jeg gør det – så har jeg en rigtig god dag, hvad end det er Morningbounds eller vores kunders forretning.

Dennis Clement Jacobsen

Paid Social Specialist

  • Copywriting
  • Linkbuilding
  • Organic social
  • Paid social

Jeg er en kreativ sjæl, som drives af at tænke ud af boksen og lave fede løsninger. Når jeg laver Paid Social søger jeg altid at finde den løsning, som passer bedst til den enkelte kunde, da ingen cases er ens. Min helt store styrke er at bringe mine kreative inputs i spil samt udfordre kunden på deres nuværende content.

Jacob Bartholdy

Head of PPC

  • Forretningsudvikling
  • Paid search
  • SEM

Mine mange år som håndboldspiller på højt niveau har på mange måder skabt en naturlig bro til min passion og virke i online marketing, som jeg begyndte at finde interesse for under min uddannelse.

Jeg er drevet af høj performance, og den indstilling har været meget overførbar fra sportens verden til de kommercielle udfordringer, som jeg løser for vores kunder i dag.

Matti Ljungberg

Head of SEO

  • AI
  • Forretningsudvikling
  • Linkbuilding
  • SEM
  • SEO

Jeg er ham, som river alt op med roden og bygger forfra i stedet for at reparere på noget, som ikke virker. Jeg er stor fortaler for automatisering og formindskning af dumme, tidskrævende arbejdsopgaver.

Jeg elsker at sparre og vidensdele med kunder eller kon-kolleger.

Catherine Soltys
Jonas Steen
Dennis Clement Jacobsen
Jacob Bartholdy
Matti Ljungberg
Forrige
Næste

Hvordan starter et samarbejde op?

Den pragmatiske og fleksible opstart

Alle samarbejder starter med, at vi skal forstå de kommercielle målsætninger og sikre, at det tekniske – og sporingsmæssige fundament er på plads.

Derefter planlægger vi den opstart på samarbejdet, som giver mening for jer. Hvis I f.eks. er i den spæde start, vil vi typisk lægge den grundlæggende strategi og starte med en workshop. Omvendt, hvis I allerede er godt i gang, så vil vi tage afsæt i jeres nuværende fundament, få defineret de nye målsætninger og skalere indsatsen derfra.

Jeres eksterne marketingafdeling

Digital marketing i København og Odense

Morningbound er skabt for jer, der har ambition om at skalere og er klar til et skridt op med et ambitiøst og kompetent bureau i ryggen, som agerer jeres forlængede arm både på det strategiske og operationelle plan.

Vi tænder på at bygge store forretninger op og samarbejde med kunder med et scale-up mindset, hvor vi kontinuerligt jagter nye og større mål sammen.

Få et nørdet blik på din forretning

Klar til marketing
uden bullshit?

Lad os tage en ærlig snak om dit digitale potentiale. Du får brugbare indsigter og konkrete forslag til, hvordan vi sammen kan skabe målbare resultater.

KONTAKT OS

Første skridt i din forretningsudvikling

Tøv ikke - vi er altid klar på en snak!

Vi sidder bare og venter på dit kald: +45 70 60 47 34

(Ønsker du at søge et job, så skal du henvende dig via vores karriereside for at komme i betragtning)

Dampfærgevej 27-29 st.
2100 København Ø
Rugårdsvej 55A 1. TV
5000 Odense C
Find kontaktperson
Skriv til os
Book et møde
Tilmeld nyhedsbrev
Job og Karriere
Skriv til os

Første skridt i din forretningsudvikling






    Du er en stjerne!

    Tak for din besked

    Vi vender tilbage hurtigst muligt.
    Rigtig god dag ☀️

    Book møde

    Snak med os når det passer dig bedst!

    Hvonår?

    Vælg dato

    Ledige tider

    Book møde

    Tak! - Vi skal bare lige vide lidt mere om dig






      Du er en stjerne!

      Tak for din besked

      Vi vender tilbage hurtigst muligt.
      Rigtig god dag ☀️

      Tilmeld nyhedsbrev

      Få de seneste nyheder og trends




        Du er en stjerne!

        Tak for din tilmelding

        Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev.
        Rigtig god dag ☀️

        Få vores bud på, hvad du skal kaste dig over

        Gratis SEO-analyse







          Du er en stjerne!

          Vi glæder os til at give dig noget håndgribeligt