Konverteringsoptimering flytter forretning
Kunsten at inspirere jeres kunder til køb
Morningbound har i +10 år hjulpet webshops og websites med at øge konverteringsraten på deres webløsninger, så det fulde kunde – og omsætningspotentiale indfries.
Hvorfor konverteringsoptimere?
Få det meste ud af den webtrafik, I betaler for
Konverteringsoptimering (CRO) handler om at øge det antal af jeres webbesøgende, som tager det næste skridt i købsrejsen hos jer. Det kan enten være ”hårde” konverteringer, hvor kunderne ringer eller skriver til jer for at få et tilbud, eller det kan være ”bløde” konverteringer som f.eks. en tilmelding til jeres nyhedsbrev.
Jeres trafik på websitet vil ofte have kostet budget på f.eks. Google eller Facebook at få ind, og konverteringsoptimering handler derfor om at få det meste ud af dette budget.
F.eks. vil en stigning i jeres konverteringsrate fra 2% til 4% betyde det dobbelte antal konverteringer men for det samme budget til Google og Facebook.
CRO flytter derfor rigtig meget forretning på ofte mindre indsatser.
KONVERTERINGSOPTIMERING HANDLER OM DATA
Analyse og data danner fundamentet
En grundsten i konverteringsoptimering er at sikre, at der indhentes og analyseres den relevante data fra jeres webløsning. Ud fra dette kan vi beregne jeres nuværende konverteringsrate på tværs af flere produkt- og ydelsestyper.
Vi vil kunne se, på hvilke punkter jeres webløsning klarer sig godt, og hvor en kærlig hånd vil kunne løfte konverteringsraten for jer.
Denne samlede analyse vil vi kombinere med vores erfaring fra lignende cases til at vurdere, hvor meget det er muligt at løfte jeres konverteringsrate og skitsere denne effekt for jer. Således kan vi bygge en klar business case på, hvor hurtigt investeringen i denne konverteringsoptimering hos Morningbound vil tjene sig hjem.
Hvad virker?
Indsatser der løfter konverteringsraten
Her er seks effektfulde indsatser til at forbedre konverteringsraten, som er procentdelen af jeres webbesøgende, der udfører den ønskede konverterende handling på jeres webløsning.
Vores tilgang til samarbejdet
Sådan laver vi effektiv konverteringsoptimering
Konverteringsoptimering handler om at forføre og inspirere jeres webbesøgende til at lave de ønskede konverteringer på jeres website, så de lægger deres ordre hos jer. Vi kombinerer vores indsigter om digitale brugerrejser med vores inhouse skills i design, webudvikling og contentproduktion. Således kan vi både finde frem til de gode ideer til at øge jeres konverteringsrate og få dem implementeret.
Velrenommeret tech-stack
Bevæbnet til tænderne i software
Med Morningbound på jeres hold, så er I sikre på, at jeres webløsning bliver forbedret med de bedste værktøjer på markedet.
Vi har udvalgt den væsentligste tech-stack på markedet til at understøtte de relevante indsatser for, at vi får hævet jeres konverteringsraten til jeres potentiale.
Primære
landsdækkende & Datadrevet marketingbureau
Digital marketing i København og Odense
Morningbound er et digitalt marketingbureau med to fysiske kontorer i Odense og København, og vi leverer konverteringsoptimering for B2B og B2C kunder i hele landet.
Fællesnævneren for vores kunder er, at de tænder på at bygge og optimere deres forretninger baseret på data og god sans for købmandskab.
Vores ambition er derfor altid at bygge lønsomme business cases med vores kunder, hvor investeringen i vores assistance altid er tjent hurtigt hjem. Derudover ønsker vi at skabe en fælles sult for at jage nye, større mål sammen.
Samarbejde med morningbound
Er du klar til en snak om jeres potentiale?
Så vil vi gøre vores bedste for at levere jer skarpe indsigter og forslag til at rykke jeres forretning til det næste niveau.