Tagline
Kontinuerligt arbejder, som aldrig stopper
E-E-AT optimering er ikke en chekliste vi krydser af, eller kan krydse af, dette fordi at arbejde med E-E-A-T handler om jeres brugere, og alle brugere har forskellige behov afhængigt af niecer, brancher, produkter og ydelser. Vi tilgår derfor E-E-A-T ud fra jeres målgrupper og deres søgeintentioner, hvilket gør at netop jeres opnåelse af E-E-A-T kan være forskelligt for konkurrenten.
Hvad står E-E-A-T for?
E-E-A-T er en forkortelse og står for Erfaring, Ekspertise, Autoritet og Troværdighed på dansk (Experience, Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness på engelsk). Det er baseret på ideen om at styrke SEO-strategier ved hjælp af det indhold, som skal guide brugeren fra start til slut i deres søgning. Når vi ligger en strategi eller yder strategisk rådgivning, vil det altid være støttet op omkring data, samt E-E-A-T som er en retningslinje Google bruger til at vurdere søgekvaliteten.
Erfaring(Experience)
Henviser til den direkte viden, som den person, der står bag et stykke indhold, besidder. Dette lægger særlig vægt på betydningen af personlige oplevelser. Vi lægger derfor en anmeldelse strategi, eller hjælper med sortering af eksisterende anmeldelser, så vi sikre udtalelsen er med henblik på det ønskede optimeringspunkter.
Ekspertise (Expertise)
Indebærer behovet for at demonstrere jeres faglige kompetencer over for brugerne. Dette er vigtigt, når vi arbejder med jeres indhold. Det er derfor afgørende at præsentere alle tilgængelige signaler, der tydeligt viser, hvorfor I netop besidder større ekspertise end jeres konkurrenter i branchen. Vi arbejder her med blandt andet opbygning af case eksempler, som beskriver over for jeres målgruppe, hvorfor lige netop I er dem med mest ekspertise på jeres område.
Autoritet(Authoritativeness)
Handler om at være de førende inden for sit emne, og ønsket om at være go-to stedet for jeres felt. Via søgeordsanalyser og en Content strategi sørger vi for, at I får indholdsrigt og relevant content, som besvarer alle jeres brugers søgeintentioner. Vi arbejder både i landingssider og nyhedssider, da autoriteten i høj grad kommer sig af vigtigheden for brugerne, og om de får svar på de spørgsmål de måtte have.
Troværdighed (Trust)
Det handler om hvad I tilbyder jeres kunder, for eksempel sikre betalingsmetoder, pålidelig kundeservice, ærlige produktanmeldelser samt tydelig information om, hvem der står bag hjemmesiden. Det vil sige vi arbejder blandt andet i forfatter fremtoning ved nyheder, eller blog skrivning.
Solve real-world problems with strategy
Overskrift
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Dapibus sem nunc ut pulvinar odio et vel augue. Amet molestie ultricies iaculis id penatibus est mattis ridiculus. Massa in nunc feugiat at pulvinar eget metus. Commodo suspendisse phasellus lacus pharetra cursus. Metus arcu cum diam aliquet augue id erat amet dignissim. Ullamcorper erat arcu scelerisque in mi. Donec donec venenatis urna faucibus.
Hvad er lejeperioden, og hvad er de specifikke betingelser for opsigelse?
Hvad er de samlede omkostninger ved leasingen?
Er der en kilometerbegrænsning, og hvad er konsekvenserne for overskridelse
Hvordan håndteres vedligeholdelse og reparationer?
Overskrift
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Dapibus sem nunc ut pulvinar odio et vel augue. Amet molestie ultricies iaculis id penatibus est mattis ridiculus. Massa in nunc feugiat at pulvinar eget metus. Commodo suspendisse phasellus lacus pharetra cursus. Metus arcu cum diam aliquet augue id erat amet dignissim. Ullamcorper erat arcu scelerisque in mi. Donec donec venenatis urna faucibus.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Feugiat diam at sagittis
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Phasellus elit a cursus quam at turpis. In sit adipiscing cras et rhoncus porttitor. Vel massa nisl tortor morbi nisl tortor nam. Consequat ultrices et morbi cursus egestas at.
Fermentum ipsum vitae eros dui a tincidunt suspendisse. A volutpat augue amet ut convallis mus ullamcorper sit. Eget erat sed diam nullam eget fusce.